Regent - Pługi obrotowe

REGENT EUROSTAR

Pługi obrotowe zawieszane
Od 2 do 7 korpusów
4 lub 5 szerokości roboczych
Mechaniczna zmiana szerokości od 30 do 53 cm
CX- Prosty system centralnej regulacji pługa
Eurostar 120- rama bez nawiercanych otworów
Prosta rozbudowa pługa
Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego
Szeroki wybór kół podporowych

 

 


REGENT TITAN VARIABEL

Pługi obrotowe zawieszane
Od 2 do 6 korpusów
Szerokość robocza od 30 do 58 cm
Płynna zmiana szerokości roboczej VARIO
CX- Prosty system centralnej regulacji pługa
Rama z jednym nawiercanym otworem na korpus
Prosta rozbudowa pługa
Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego
Szeroki wybór kół podporowych

 

 


REGENT TAURUS

Pługi obrotowe półzawieszane
Hydrauliczna regulacja pierwszego korpusu
Od 5 do 9 korpusów
Szerokość robocza od 34 do 52 cm
Płynna zmiana szerokości roboczej VARIO od 34 do 53 cm
Rama 180 x 140 x 10 mm lub 200 x150 x 10 mm
Wytrzymałe koło jezdne 1000 x 420 mm
CX- Prosty system centralnej regulacji pługa
Rama z jednym nawiercanym otworem na korpus
Prosta rozbudowa pługa
Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego

 

Wzmacniana, stabilna wieża pługa z łożyskami stożkowymi, obrabianą cieplną obrotnicą oraz siłownikiem obrotu dwustronnego działania.

Skręcana rama nośna pługa jest stabilniejsza od ramy pełnej. Dodatkowo w miejscu montowania korpusów wspawywane są dodatkowe wzmocnienia. Dzięki takiemu rozwiązaniu w miejscu montowania korpusów w ramie nawiercany jest tylko jeden otwór montażowy, (w Eurostar 120 rama bez otworów).

Zabezpieczenie przeciążeniowe korpusów na kołek ścinany. W razie przeciążenia śruba zabezpieczająca ścina się w odpowiednim miejscu a korpus unosząc się omija przeszkodę. Należy wówczas podnieść pług, założyć nowy sworzeń i można pracować dalej.

Zabezpieczenie przeciążeniowe korpusów NON-STOP sprężynowe. W zamkniętym ramieniu przy korpusie pługa znajduje się spreżyna działająca na ściskanie. Po natrafieniu na przeszkodę korpus zmieniając swoją pozycję ściska sprężynę. Jej napięcie po ominięciu przeszkody zapewnia powrót korpusu do pozycji roboczej. W każdym zabezpieczeniu NON-STOP jest stosowane dodatkowe zabezpieczenie kołkowe.

Zabezpieczenie NON-STOP HYDRAULICZNE. W zamkniętym ramieniu przy korpusie pługa znajduje się siłownik hydrauliczny połączony z centralnym amortyzatorem gazowym. Po natrafieniu na przeszkodę korpus zmieniajac swoją pozycję przepycha olej w stronę zasobnika, sprężajac znajdujący się w nim gaz. Po ominięciu przeszkody ciśnienie gazu przepycha olej z powrotem do cylindra zapewniając tym samym powrót korpusu do pozycji roboczej.

CX- prosty system centralnej regulacji pługa. C- bezstopniowa regulacja szerokości pracy pierwszego korpusu, łatwość dostosowania do różnych ciągników. X-bezstopniowa regulacja punktu ciągu ze wskaźnikiem 1, prawidłowego ustawienia w zależności od szerokości roboczej. 2- siłownik wspomagający obrót ze śrubą regulacyjną punktu ciągu. Poziomowanie poprzeczne pługa ustawiane jest niezależnie dla obu stron pługa.

Hydrauliczna regulacja szerokości roboczej VARIABEL z automatycznym ustawianiem szerokości pierwszego korpusu, punktu ciągu oraz osprzętu wraz z kołem podporowym przy zmianie szerokości roboczej.

Rama nośna 2 w miejscu montowania korpusów jest dodatkowo wzmacniana płytą 1. We wszystkich modelach pługów Regent jest tylko jeden otwór montażowy przy korpusie 4, a w modelu Eurostar 120 rama nie ma nawierconych otworów. Dzięki takiemu rozwiązaniu rama pługa jest stabilniejsza (każdy otwór osłabia ramę), uzyskujemy większe szerokości robocze korpusów a regulacja szerokości pracy 4 odbywa się poza ramą. Wszystko to wpływa na znaczne wydłużenie żywotności pługów Regent.

Przekrój ramy w miejscu montowania korpusów.
1) dodatkowe wzmocnienie ram w miejscu montowania korpusów
2) grubościenne profile ram o grubości 10 mm
3) sworzeń montażowy korpusu
4) sworzeń regulacyjny szerokości roboczej

Przekrój ramy w pługach z hydrauliczną zmianą szerokości roboczej w miejscu montowania korpusów.
1) sworzeń mocujacy z kanałem smarnym
2) tuleja sworznia z kanałami smarnymi
3) rama ze ściankami o przekroju minimum 10 mm
4) zbiornik smaru połączony z kanałami
5) dodatkowe wzmocnienie ram w miejscu montowania korpusów

Odkładnica pełna WS7
Uniwersalne zastosowanie
Do gleb lekkich i ciężkich
Standardowo listwa dokładająca
WS7-38 możliwość przykrycia opon do 650 mm
WS7-42 możliwość przykrycia opon do 710 mm
WS7-38 i WS7-42 napawane krawędzie piersi

Odkładnica ażurowa SKL 5
Grubość listew 12 mm
Zalecane na gleby ciężkie o dużej kleistości
Zmniejszenie oporów pracy
Bardzo dobre kruszenie gleby
Możliwość przykrycia opon do 710 mm

 

Hydraulicznie wypinane ramię do wału doprawiajęcego

Wał doprawiający Packer Ø 510 mm, z regulowanym mechanicznie dociskiem

Wysunięty do przodu przegub krzyżowy zapewnia bardzo mały promień skrętu.